maandag 9 mei 2016

Een nieuw soort blog!

Hai! 
Wat leuk dat je af en toe nog eens komt koekeloeren op dit blog. Zoals je in vorige blogposts kon lezen staat het moestuinieren bij mij op dit moment op een laag pitje. 

Ik ben namelijk hoogzwanger en druk bezig met het voorbereiden van een verhuizing. 

En daar ben ik een nieuw blog over begonnen: 

kindhuistuin.com

Ik nodig je van harte uit om daar al mijn doldwaze (...) avonturen verder te volgen.

In het nieuwe blog gaat ook getuinierd worden, aangezien de tuin bij het nieuwe huis er zó uitziet:

Juist, Aleen maar tegels. En dat kan natuurlijk he-le-maaaaaal niet. In mijn optiek dan hè, want heel veel mensen zouden enorm in hun nopjes zijn met zo'n keurig bestraat geheel dat geen onderhoud vergt. 

Kortom: Spanning en sensatie!!
Komt dat zien, komt dat zien. 

Groe(n)tjes!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    Wat leuk dat je aan een nieuw avontuur begint!
    Wel jammer dat je dit jaar niet aan je moestuin toe komt. Ik las je blog altijd graag, je lag namelijk precies een jaar op mij voor: Ik heb dit jaar voor het eerst een volkstuin én een tuin-blog en ik loop tegen veel dezelfde dingen aan als jij.
    Veel plezier met je nieuwe huis, tuin en kind!
    Groetjes berber
    ps: mocht je mijn blog eens willen bekijken, het adres is berbertuiniert.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen