donderdag 19 maart 2015

Moestuintjes-tsunami!!!


Sinds ik mijn volkstuin heb praat ik zeer regelmatig over tuinieren op Radio Rijnmond, in mijn radioprogramma Dwars door Rijnmond. (instart RECLAMEPINGEL: elke werkdag tussen 10 en 1 op 93.4FM)

Mijn leuke luisteraars leven erg mee en voorzien mij regelmatig van tips en dergelijke. Luisterette Lolita werkt hier vlak in de buurt en vroeg ik of haar AH moestuintjes wilde hebben. JA NATUURLIJK WAT DACHT JE DAN OMG.

Vandaag bracht ze een zak vol met van die dingen langs!! Lolita. Je bent een lieve poeperd. Ik moet alleen nog even verzinnen waar ik alle gewasjes moet laten, hahaha! 

Groe(n)tjes vanaf de redactietuin, alwaar eigenlijk gewoon gewerkt moet worden. Maar een kniesoor (of redactiemanager) die daar op let.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten